zondag 16 september 2012

Levenspuzzel


Sommige dingen kun je niet zeggen
Sommige dingen zijn niet uit te leggen
Voor sommige dingen is geen woord
Je wilt dat sommige dingen niemand hoort
Verdriet kun je niet horen
Met verdriet wil je niemand storen
Het verdriet dat er altijd zal zijn
Maakt mij soms zo ontzettend klein
Het verdriet en de angst die er altijd is
Omdat ik jou zo vreselijk mis
Ik mis mijn vader, maar ook het geluk
Hoe mooi de puzzel ook zal zijn, ik mis een stuk
Dat missende stukje zorgt voor een incompleet hart
Het maakt het glansende leven soms toch ook zo mat
Met iedereen die ik lief heb heb ik het fijn
Maar wat was het geweldig geweest als jij er ook gewoon bij zou zijn!

X Nicolle




6 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven Nicolle!
    X Heriek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg mooi! En helemaal waar.
    Ik heb je blog doorgestuurd gekregen van Annemieke Bouwman (ik ken ze niet hoor, maar ze kwam denk ik toevallig op mijn blog)
    Ze heeft gelijk want ze zei dat ik jouw blog misschien interessant kan zijn. En dat is hij zeker!
    Mijn papa is nu bijna een jaar geleden overleden en ik studeer voor leerkracht lager onderwijs. Ik probeer mijn leven ook langzaam terug op te bouwen. Het is met vallen en opstaan maar dat zal jij zeker ook weten!
    Ik zal je blog zeker volgen.
    Lieve groetjes,
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, en ook zo waar! Dikke kus voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen