zondag 18 december 2016

De zon...

18 december 2008 - 18 december 2016


En toen verdween de zon
de mooiste licht en warmte bron
in mijn hart werd het donker en koud
een hart dat niet meer op het leven vertrouwt
ik keerde het licht mijn rug toe
maar wat maakt het donker je ontzettend moe
achter mij kwam de zon langzaam weer boven
nu moest ik nog in het licht gaan geloven
mij omdraaien en de zon tegemoet
de warmte zoeken met jou op mijn voet
voetje voor voetje richting dat doel
een traan en een lach, angstig gevoel
met behulp van de liefde opzoek naar dat heldere object
zodat je weer opnieuw licht en warmte ontdekt
kracht, doorzettingsvermogen en positiviteit heb jij mij gegeven
en daardoor hoort de zon weer opnieuw bij mijn leven
en als ik je dan zo ontzettend mis....
weet ik dat de zon er ook echt ergens wel is!

Lieve papa, voor jou!
...omdat ik zo ontzettend veel van je hou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten