woensdag 18 december 2013

18 december...

Het wordt avond....

Er is weer een dag achter de rug
De tijd gaat voor ons zo ontzettend vlug
Op eens staat de teller op 5 jaar
5 jaar missen we elkaar
Ik mis je met onze verjaardagen, kerst en ieder ander feest
Maar met de gewone dingen mis ik je nog het meest
Vooral opa's confronteren mij
wat maakte ons Livie jou toch ontzettend blij
Vanaf toen zag ik ook jouw kwetsbare kant
opa en kleindochter, een bijzondere band
Ik geloof dat die band er nog altijd is
Het is ook de opa in jou die ik voor Liv en Rev mis
Ik mis onze vader, Tim's vriend en mama's man
er is niets dat jouw plaats vullen kan
De lege plek is er nog altijd gebleven
Het verdriet en gemis hoort bij ons leven
De flinke tranen zijn omgezet in droog verdriet
Niemand die ons nog huilend ziet
Iedere dag ben je nog in mijn gedachten
Ook nog steeds na 1825 dagen en nachten
Jij bent dan wel weg gebleven
In ons gezin zal je altijd verder leven
Het wordt avond, het wordt nacht, maar ook elke keer weer dag
Lieve papa, ik mis je met een stille traan en vrolijke lach!

4 opmerkingen:

  1. Mooi Nicolle! En wat een supergave foto's zeg.. Knuffel en kuss Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij toch altijd prachtige foto's Nicolle, super mooi geschreven weer ! Moet er altijd even weer aan denken omdat dit ook de periode is dat onze zwager is overleden ! Deze periode die voor anderen leuk en gezellig is, is voor velen ook heel zwaar .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lieve Nicolle, je weet het altijd zo mooi te verwoorden. Vind ik zo knap en ook zo mooi! Ik wens jou en je familie hele fijne dagen met elkaar en natuurlijk een heel goed en gezond 2014. Liefs, NicoLiene

    BeantwoordenVerwijderen