zaterdag 10 augustus 2013

Campingleven!

Bijna 4 maanden duurde de bouw. Gelukkig waren het voor ons niet ook 4 maanden van druk, stress rommel en stof. De eerste maanden toen alles vooral buiten gebeurde hebben wij vooral als erg gezellig ervaren. De laatste maand sloeg de stress toch af en toe toe....
Het was niet alleen de bouw, maar ook het schooljaar afronden en afscheid nemen dat mij zwaar viel.
 
Maar toen was het opeens vakantie....
En leverde ik de sleutel van "mijn" school in en trok de deur van ons nieuwe huis achter ons dicht.
We zouden wel weer thuis komen als het slecht weer werd.
En dat duurde bijna 5 weken!
 
We genoten met z'n viertjes, met z'n vijfjes, met zesjes en met nog veel meer lieve mensen die met ons het veld deelden of een dagje langs kwamen, van het campingleven.
 

 
 
Liv en Rev genoten lekker mee!
 
 
 
 
Uiteraard schoot ik ook wat plaatjes van Tim en ergens zijn er toch ook nog een paar foto's van mij gemaakt!
 
 
 
 
Bij vertrek kregen we een compliment voor de kinderen, want wat hebben ze zich keurig gedragen. Trots op mijn (b)engeltjes!
 

 

 
En terwijl het eigenlijk niet eens echt slecht campingweer is, zijn we nu gewoon weer lekker thuis. Want de drie R-en waar wij zo van houden zijn weer hard nodig. We hebben nog een goede week om de rust, reinheid en regelmaat weer goed onder de knie te krijgen. Ondertussen genieten we van ons prachtige huis! Nieuwsgierig.... de foto's zijn al gemaakt, maar dat wordt het volgende blog!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten