donderdag 31 december 2020

Ik kijk uit naar... 2021

Kennen jullie het liedje Kijk naar morgen (klik) van Kalvijn en Ruben Annink?

Ik zou het zelf nooit aangeklikt hebben als hij als voorstel op YouTube langs zou komen, maar met een 13 jarige dochter komt hij gewoon langs in je woonkamer. En toen Liv hem ook nog even met de videoclip liet zien en horen was ik verkocht.

Twee jonge mannen slaan voor mij de spijker op z'n kop. Terug kijkend naar afgelopen jaar is er zoveel gebeurd waarvan je niet hoopt dat ze zich herhalen.

We hadden zoveel mooie en leuke dingen willen doen... verjaardagen, feestjes, feestdagen, familieweekend, uitstapjes, borrelen en.... Bonaire. We deden juist dingen die we liever niet willen doen... scholen dicht, afstand houden, mondkapjes, zieke familie en vrienden en... nog zoveel meer.

En toch zingen Kalvijn en Ruben het volgende refrein:

En ik kan me nu wel kut gaan voelen, maar de zon gaat toch wel onder
Dus ik kijk naar morgen
Je hebt het soms niet in de hand, maar wat ik leer dat neem ik mee naar morgen, mee naar morgen
Voor mij geen zorgen
Want je weet niet wat het leven je nog brengt
Ik kijk uit naar morgen, kijk naar morgen

En dat wil ik ook doen. Uitkijken naar morgen. Naar de tijd dat we wel weer kunnen en mogen wat nu niet mogelijk is. 

En tijdens dat mooie refrein komt er nog iets veel mooiers in beeld. De lichtpuntjes van 2020 die voor iedereen anders zijn. En dat wil ik ook doen.... De lichtpuntjes van 2020 zien.....

  • Het jaar starten met lieve vrienden
  • De winterloop met 3 Huisingaatjes aan de start
  • Presentatie koorproject Utrechts Conservatorium in Tivoli Vredenburg van een vriend(je)
  • Jim Bakkum in de Voorveghter
  • Tim diploma Sportmassage
  • Personal Training al sinds november 2019
  • Borreltjes bij de Troubadour
  • Kopjes thee bij de Koffiepot
  • Samen thuis werken
  • Heel veel knappe kinderen die thuis hun lessen volgen
  • Thuis sporten met ons hele gezin
  • Vloggen voor m'n klas
  • Autospeurtocht in Coronatijd
  • Woningspelen
  • Koningsdag op een picknickbankje en bij familie in de tuin.
  • Verjaardagen in kleine groepjes 
  • Liv twaalf en een half jaar vriendinnen met een mooie fotoshoot
  • Terug naar school in kleine groepjes en daarna weer allemaal samen
  • Rev 11!
  • Terwijl de sportschool sloot startte "ons" Boxie
  • Een groot zwembad in de tuin
  • Nieuwe slaapkamers voor Liv en Rev
  • Aïsha haar puppy; Sis
  • Kopjes thee op afstand met vriendinnen
  • Weer korfballen en turnen
  • Spelletjes en puzzels aan de keukentafel
  • Samen koken en bakken
  • Wandelen met zoveel lieve mensen
  • Heel veel uurtjes in het park (op de skatebaan)
  • Dagje attractiepark Slagharen
  • 37 geworden
  • Dagje Texel 
  • Skatebaan Zeeburgereiland Amsterdam
  • Nachtje Hooiberghut 
  • Look out Amsterdam en This is Holland
  • Vakantie met z'n 6en en Loet en Sis in Limburg
  • Vakantie met z'n 4tjes in Saarburg
  • We krijgen er een neefje of nichtje bij!
  • BBQ met vrienden en familyfriends
  • Slapen op de trampoline
  • Een nieuw schooljaar met een kleine groep 3
  • Tijd voor de Tour
  • Rev op Kamp
  • Vloggen voor RTV Oost
  • Knutselwerkjes van onze lieve nichtjes en neefjes
  • Tim 37
  • Weekendje weg met vrienden
  • Liv 13! Met geweldige "kerst drive trough"
  • Pokémons vangen
  • Nio gesprek Rev
  • Sinterklaas-speurtocht organiseren met Liv
  • Dobbelspel met Sinterklaas
  • Kerstvakantie met logeerpartijtjes
  • Kerstbingo online met familie
  • Wandelingen in het bos en de wijk
  • Het jaar met z'n 6en en Loet en Sis afsluiten in Voorthuizen
En ook al weten we niet wat het leven ons nog brengt... ik kijk uit naar morgen. 
Naar de tijd dat we weer echt kunnen knuffelen! En tot die tijd blijven we gewoon lichtpuntjes sparen!

Ik kijk uit naar 2021!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten