zaterdag 16 februari 2019

Reclame

Verslaafd aan de telefoon.... Ik wil het niet, maar toch zit ik veel te vaak met dat ding in mijn hand.
Meerdere keren maakten we de afspraak dat we de telefoon in het bijzijn van anderen buiten de woonkamer zouden laten liggen. Dit lukt dan een paar dagen heel goed, dan een paar dagen iets minder goed en daarna is het toch weer mis. 

En alhoewel ik mijn kinderen (thuis en op school) leer niet altijd "ja maar" te zeggen, ga ik het toch doen...

De telefoon de woonkamer niet in... MAAR het is ook mijn agenda, notitieboekje, klok, fototoestel, bankrekening, boek en winkel...
En toch gaat de meeste tijd "verloren" aan Social Media. 
Gewoon scrollen over dat schermpje, foto's kijken en steeds weer dezelfde reclames tegen komen.

En één reclame trok al weken mijn aandacht.
Sinds we in onze meergeneratiewoning wonen hebben we een prachtige badkamer. Deze heeft ook nog eens een grote emotionele waarde, want hij is gemaakt door mijn vader. Hij is mooi, hij is handig en groot genoeg. Er mist alleen 1 ding... Een bad!

Vroeger ging ik in deze badkamer vaak in bad. De rest van ons gezin echter niet. Dus toen ik uit huis ging, ging het bad er ook uit. In onze flat zat geen bad, maar in het huis dat volgde moest er één komen. En ik zat er meerdere keren per week in. Iets met geen rust vinden, maar dan wel kunnen ontspannen.

Nu hebben we dus al bijna 6 jaar geen bad meer. Familie en vrienden met een bad nodigen ons regelmatig uit in hun bad, maar dat ga ik uiteraard niet doen. Als we op vakantie gaan zoeken we een huisje of hotelkamer met bad. Ik, maar ook Rev maken er dan dankbaar gebruik van!

En toen kwam dus steeds die zelfde reclame voorbij. Een Bath Bucket voor volwassenen... de foto maakte me aan het lachen en toch las ik de reacties. Veel humor, want dat ding zou je vacuüm zuigen en bij een beetje dikke mensen zouden bijna geen water nodig hebben. En toch waren er ook positieve reacties. Ik twijfelde, want als ik er in zou passen zou het zomaar eens een goede aankoop kunnen zijn. Het bad was niet goedkoop, maar kostte ons de kop ook weer niet. 

En zo werd er een grote doos, die bijna niets woog, afkomstig van "het tegeldepot" bij de buren bezorgd. Zij vroegen zich al af wat er toch in zou zitten....

En wat er in zat is de beste koop van de afgelopen tijd.
Een bad waar ik heerlijk in kan zitten en waar Rev in kan spelen. Hij is licht genoeg en daardoor makkelijk even weg te zetten. Er zit een goede stop en afvoerslang bij en zo loopt het water ook nog rustig weg. Een Tummy Tub voor grote mensen!

We hebben hem inmiddels 2 weken en hij wordt bijna iedere dag gebruikt! 
En dat door zo'n vervelende reclame op Instagram en Facebook.... Dus als ik nu in bad ga, scroll ik toch nog maar even weer door mijn tijdlijn...

En nu de foto's! Van ons in bad lijkt mij niet zo verstandig, maar voor het idee wel ons bad:




4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig en inspirerend verhaal! Ik was zeven jaar getrouwd zonder enig kind, daarom begon mijn man vreemd te doen, kwam hij de laatste tijd thuis en besteedde hij geen tijd meer aan mij en hij scheidde van me. Dus ik werd erg verdrietig en verloren in het leven omdat mijn dokter me vertelde dat er geen manier is om zwanger te worden, dit maakt het leven echt ellendig voor me. totdat ik een vriend tegenkwam die mij via het internet over DR ODION vertelde, hoe hij veel vrouwen heeft geholpen met deze soortgelijke problemen die ik doormaak, dus nam ik contact met hem op: (drodion60@yandex.com) en legde hem uit . hij vertelde me wat ik moest geven voordat hij een re-gome spreuk kon uitbrengen om mijn man terug te brengen die ik deed en hij zond een krachtig gebed dat ik halverwege de avond had gezegd terwijl hij de liefdesbetovering uitsprak. Het was een wonder, 24 uur later kwam mijn enige man terug en verontschuldigde me voor alles wat hij gedaan heeft en vertelde me dat hij volledig klaar is om me te ondersteunen in alles wat ik wil, ik noem snel DR ODION en vertelde hem wat op dat moment aan het doorgaan en hij bereidde me ook een kruidengeneesmiddel voor, waarvan hij zei dat het elke ongewenste ziekte of infectie zou genezen die me ervan weerhield me op te vatten en instrueerde me toen hoe ik het moest gebruiken voordat ik met mijn man sprak. Nadat ik deze inheemse kruiden en wortel heb gebruikt, begon ik een paar weken later zwanger te worden, echt waar. Ik was zwanger. Ik heb net op de 1e van deze maand een babyjongen gekregen. Ik beloof de hele wereld op de hoogte te stellen van DR ODION voor het redden van mijn relatie en voor het geven van kinderen die ik vandaag met trots de mijne kan noemen. Voor elke vrouw die het onmogelijk acht, is hier een gelegenheid om te glimlachen en geluk te brengen voor uw familie. Neem contact op met DR ODION via e-mail op: (drodion60@yandex.com). of WhatsApp hem via +2349060503921 Inderdaad, hij is een God gestuurd om verloren geliefden terug te brengen en je geluk te brengen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig en inspirerend verhaal! Ik was zeven jaar getrouwd zonder enig kind, daarom begon mijn man vreemd te doen, kwam hij de laatste tijd thuis en besteedde hij geen tijd meer aan mij en hij scheidde van me. Dus ik werd erg verdrietig en verloren in het leven omdat mijn dokter me vertelde dat er geen manier is om zwanger te worden, dit maakt het leven echt ellendig voor me. totdat ik een vriend tegenkwam die mij via het internet over DR ODION vertelde, hoe hij veel vrouwen heeft geholpen met deze soortgelijke problemen die ik doormaak, dus nam ik contact met hem op: (drodion60@yandex.com) en legde hem uit . hij vertelde me wat ik moest geven voordat hij een re-gome spreuk kon uitbrengen om mijn man terug te brengen die ik deed en hij zond een krachtig gebed dat ik halverwege de avond had gezegd terwijl hij de liefdesbetovering uitsprak. Het was een wonder, 24 uur later kwam mijn enige man terug en verontschuldigde me voor alles wat hij gedaan heeft en vertelde me dat hij volledig klaar is om me te ondersteunen in alles wat ik wil, ik noem snel DR ODION en vertelde hem wat op dat moment aan het doorgaan en hij bereidde me ook een kruidengeneesmiddel voor, waarvan hij zei dat het elke ongewenste ziekte of infectie zou genezen die me ervan weerhield me op te vatten en instrueerde me toen hoe ik het moest gebruiken voordat ik met mijn man sprak. Nadat ik deze inheemse kruiden en wortel heb gebruikt, begon ik een paar weken later zwanger te worden, echt waar. Ik was zwanger. Ik heb net op de 1e van deze maand een babyjongen gekregen. Ik beloof de hele wereld op de hoogte te stellen van DR ODION voor het redden van mijn relatie en voor het geven van kinderen die ik vandaag met trots de mijne kan noemen. Voor elke vrouw die het onmogelijk acht, is hier een gelegenheid om te glimlachen en geluk te brengen voor uw familie. Neem contact op met DR ODION via e-mail op: (drodion60@yandex.com). of WhatsApp hem via +2349060503921 Inderdaad, hij is een God gestuurd om verloren geliefden terug te brengen en je geluk te brengen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben teruggekeerd met mijn ex-vriendje met de hulp van Dr. AJAYI, de beste online spell speller en ik raad Dr. AJAYI ten zeerste aan aan iedereen die hulp nodig heeft. Ik wil getuigen van hoe ik mijn vriend terug kreeg nadat hij uit elkaar ging, we zijn al 4 jaar samen, onlangs ontdekte ik dat mijn vriend een affaire had met een ander meisje, toen ik hem confronteerde, leidde dit tot ruzie en hij eindelijk uit elkaar gegaan, ik probeerde alles wat ik kon om hem terug te krijgen, maar het mocht allemaal niet baten tot ik een bericht in een relatieforum zag over een spell spell caster die mensen helpt hun verloren liefde terug te krijgen via Love spell, in eerste instantie betwijfelde ik het maar besloot om het eens te proberen, toen ik via zijn e-mail contact opnam met deze spell caster en hij me vertelde wat ik moest doen en ik deed het, toen deed hij een liefdespreuk voor mij. 48 uur later belde mijn vriend me echt en vertelde me dat hij me zo erg mist, zo geweldig !! Dus dat was hoe hij diezelfde dag terugkwam, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij me veroorzaakte. Vanaf die dag was onze relatie nu sterker dan voorheen, allemaal dankzij Dr. AJAYI. Hij is zo krachtig en ik besloot mijn verhaal op internet te delen dat dr. AJAYI echte en krachtige spell caster die ik altijd zal blijven bidden om zijn kinderen te helpen in de tijd van problemen, als je hier bent en je hebt je ex terug nodig of je man is verhuisd naar een andere vrouw, huil niet meer, neem nu contact op met deze krachtige spreukspeler. Hier is zijn contactpersoon: e-mail hem op: Drajayi1990@gmail.com Je kunt zijn Whatsapp OF viber-nummer schrijven: + 2347084887094, BEDANKT aan Dr. AJAYI ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is mijn getuigenis van een klant met een hartverwarmende schuldenaar (Claudia uit de Verenigde Staten). Sir, ik moest u terugschrijven, hoewel ik nu aan het werk ben om u te laten weten dat uw betovering met succes heeft gewerkt, en hij is bij mij teruggekomen net zoals u zei het meneer. Een mooie rode roos is zojuist naar mijn werk gebracht door de man over wie ik op 20 maart contact met je heb opgenomen. Meneer, ik ben zo blij om het aan de hele wereld te vertellen nu hij gisteren rond 18:00 uur door uw krachtige spreuken naar mij terugkeerde. Alles is verlopen zoals je het zei. Geen twijfel meer. Dit is voor mij eigenlijk moeilijk te geloven. Het is echt verrassend !! Heel erg bedankt Dr. ADELEKE voor het weven van uw magische krachten op mij, en voor het herenigen van mij en mijn ex samen met uw uiterste krachten. neem contact op voor hulp via Whatsapp +27740386124 of e-mail: aoba5019@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen