vrijdag 8 oktober 2010

Zevenentwintig hoera'tjes voor Tim!

Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Hoera!

Verjaardag tim 

Het wordt voor ons een rustige verjaardag. Tim gaat vandaag gewoon naar school. Na schooltijd heeft hij ook nog één over andere banenmarkt. Bij thuiskomst wordt het een patatje eten. De kinderen in de pyama en voor de vorm taart eten, want Liv heeft het al weken over de taart van papa (nee ik ben het niet). Dan rustig de kinderen naar bed brengen en als zij lekker liggen te slapen (dat hoop je dan) komt de visite na de koffie. Het zal dit keer niet zo'n volle bak zijn als anders. Mijn familie komt niet allemaal op zijn verjaardag en er zijn verder ook al wat afzeggingen, dus met een beetje geluk ren ik niet de hele avond in het rond. En kan ik met frisse moed de volgende verjaardag tegemoet zien.

Liv heeft bijna het hele top1toys boek al vol staan met kruisjes.... daar heb je veel, heel veel visite voor nodig...

 

10 opmerkingen:

  1. Oh wat zielig... Hopelijk heeft ze er niet teveel last van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Liv wat ben je lelijk gevallen wel een dikke lip met een beste schaaf wond maar gelukkig heb je al je tandjes nog
    Heel veel beterschap hoor en Nicolle heel veel sterkte met je meisje

    Dikke beterschaps knuffel voor jou Liv en ook 1 voor Rev

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach jee das echt heel zielig, is het achter in het pad gebeurt? daar zitten ook van die vreselijke keffers. grrrrr ik schrik er zelf ook altijd zo van.
    hopelijk heeft ze er morgen niet te veel last van, maar ik ben er bang voor. ziet er echt heel naar uit.
    beterschap voor liv.
    hoe gaat het nu met Rev?
    en uh bijna jarig dus, wanneer is de grote dag??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Chantxe8l: die keffers waren het inderdaad. En ook al ben je niet bang voor honden, je schrikt toch.
    Verder gaat het goed met Rev, alleen wat paniekerig met inslapen.
    Dinsdag de 20 ben ik jarig en word ik alweer... (geheimpje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje dat meisje is flink gevallen zeg !! Hopelijk knapt het gauw weer op en heeft ze er niet teveel last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah, dat ziet er naar uit, die Liv, wat een pech! Hoop dat ze er niet teveel last van heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Géke van de overkant8 oktober 2010 om 10:47

    Wij zijn wel van de partij hoor..... Tot vanavond en voor vandaag een lekkere rustige dsg toegewenst.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je mannetje Nicolle ik feliciteer hem vanavond dan bel ik hem even
    Hiep hiep hoera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HIEPERDEPIEP HOERA, gefeliciteerd met je man. Leuke collage van hem! Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Nicolle,

    van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Tim.

    niet zo veel visite???
    Tim heeft ons ook uitgenodigd voor vanavond,wie weet heeft hij nog meer klas genoten gevraagd. hihihi.
    wij hebben eerst een etentje misschien komen we later nog even aan.
    veel plezier vanavond.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen