donderdag 17 december 2009

Kerstavond op school

Vanavond kerst in de klas...

zo confronterend omdat ik er vorig jaar niet bij was...

Vorig jaar had ik dit lied in de klas met de kinderen moeten zingen. Ik zong het een paar dagen later op de afscheidsdienst van papa, samen met mijn neefjes en nichtjes en kinderen van vrienden staken we een kaarsje aan....

Hé, psst, grote ster,

heeft iemand al gezegd,

dat je twinkelt als de lichtjes

in een mooi versierde boom,

dat je groter bent en feller straalt

dan de sterren in mijn droom.

Groter ster.

Vanavond staat er weer een "sterrenlied" op het programma.  Moeilijk! Maar pap voor jou zing ik hem uit volle borst mee! Want jij bent mijn STER!

  Dag ster, grote ster, voor wie twinkel jij?
  Voor wie geef jij een twinkelend licht
  Dag ster, grote ster, als ik naar je kijk,
  krijg ik lichtjes in mijn ogen en een lach op mijn gezicht.

20 opmerkingen:

  1. Hey trotse ouders en grote zus!! Wat zullen jullie trots zijn op zo'n mooie zoon. Fijn dat alles zo goed is gegaan. Fijn dat jullie er ook heel erg van kunnen genieten. Logisch dat er zo veel tranen zijn, want het is zo verschrikkelijk moeilijk allemaal. Maar gelukkig is kleine Rev er en natuurlijk grote zus Liv omdat het een stuk dragelijker te maken. Kinderen zijn een echt wondermiddel voor verdriet. Heerlijk!! Geniet van jullie heerlijke vent en we komen hem gauw een keer in het echt bewonderen. Heel veel liefs van ons allemaal en een dikke kus voor Rev en Liv.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Was weer op je web-log aan het kijken zie ik ineens dat jullie weer ouders zijn geworden! Super! Geniet ervan!

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lekker mannetje zeg, kan ook niet anders met zulke ouders en zus!
    Geniet lekker van en met elkaar.
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik was al erg benieuwd wanneer het eerste berichtje van Rev op je blog zou staan....snel hoor!
    Geniet lekker van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi nicolle en tim en natuurlijk liv. wat een kanjer van en zoon,echt al een fotomodel. En wat betreft de tranen,laat die maar lekker lopen,want het zijn tranen van verdriet maar ook zeker tranen van geluk en ik weet wel zeker dat je vader bere trots op jullie allemaal is. Wij zijn ook zeker trots dat we weer een klein ventje in onze familie bij hebben. Geniet er maar lekker van.Dikke kus hans evalien en de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo supper pappa mamma en zus
    wat een prachtig ventje en wat een prachtige naam
    wij wensen jullie ook heel veel geluk met de kleine Rijkent Rev en probeer er van te genieten met zn allen ook oma en tante aisha
    we komen gauw kijken
    liefs uit enschede

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey trotse ouders en grote zus!! Wat zullen jullie trots zijn op zo'n mooie zoon. Fijn dat alles zo goed is gegaan. Fijn dat jullie er ook heel erg van kunnen genieten. Logisch dat er zo veel tranen zijn, want het is zo verschrikkelijk moeilijk allemaal. Maar gelukkig is kleine Rev er en natuurlijk grote zus Liv omdat het een stuk dragelijker te maken. Kinderen zijn een echt wondermiddel voor verdriet. Heerlijk!! Geniet van jullie heerlijke vent en we komen hem gauw een keer in het echt bewonderen. Heel veel liefs van ons allemaal en een dikke kus voor Rev en Liv.

    Liefs Joost, Debbie, Mandy en Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Nicolle, Tim & Liv

    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon & broerjte!!
    ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe. Ik weet dat geluk momenteel een groot woord is voor jullie..
    maar toch...
    geniet van alle mooie dingen om je heen. Je paps zal zekers trots op je zijn!


    groetjes Nathalie

    De mens is harder dan steen, sterker dan ijzer en kwetsbaarder dan een roos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. marielle bosscher27 mei 2009 om 15:12

    Hallo Nicolle, Tim en Liv
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en kleine broertje. Wat een mooi mannetje! Geniet er zoveel mogelijk van en probeer om alle mooie momenten te koesteren!
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey tim, nicolle en liv,
    van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje rev. wat een mooi ventje!!
    Dat hebben jullie weer knap gedaan!

    heel veel liefs ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marjan Wiltvank28 mei 2009 om 15:33

    Hoi lieve mensen,
    Op zoek naar jullie adres voor het kaartje (ik ben op mn werk) kom ik zomaar op jullie site terecht. Geboeid begin ik te lezen en de tranen staan weer eens in mn ogen. Ik schrik, ver weg in de verhalen, komt er een collega binnen lawaaien. Ik ga nog even verder op zoek naar jullie postadres, maar kon het niet laten even een berichtje achter te laten. Wat zullen jullie (en uiteraard de familie) trots zijn op jullie prachtige gezinnetje.
    Liefs en een dikke knuffel van Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig mooi ventje, gefelciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil jullie alsnog van harte feliciteren met de kleine Rev.
    Hoop dat het een beetje opvulling geeft aan de grote leegte.
    Heel veel voorspoed en geluk met z'n 4tjes

    Dikke Kus Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He Nicolle&Tim&Liv&Rev, en natuurlijk de rest van de familie!

    Heel veel sterkte in deze tijd!!
    Morgen zing ik dit lied ook en ik zal aan jullie denken! (ik vind het wel een heel mooi kerstlied trouwens)

    Liefs Miriam V

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Nicolle, Tim..de kids & fam.

    Las net even weer je blogs door...
    Blijft altijd zo mooi..hoe jij alles beschrijft...lees ze graag..
    Wil je/jullie heel veel sterkte wensen deze dagen!...
    Wel samen..maar zonder die stralende ster...die jullie zal zien..vanaf boven!!
    En naar het mooie sterrenlied zal luisteren..die jij uit volle borst zal meezingen, Nicolle!

    Sterkte! ....
    Liefs Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey lieverds

    houd die twinkeling in je ogen en probeer die lach vast te houden op je gezicht, want ik weet zeker dat hij bij jullie is en heel erg trots is hoe jullie dit jaar zijn door gekomen.

    ps: mooie stukjes in de toren. heb even een paar traantjes weg moeten vegen. kippennvel.

    sterkte met z'n allen.

    dikke X de huttentjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Henk en Geke Euving17 december 2009 om 23:37

    Nicolle, Tim, kinderen, Jenny en Aisha,

    We wensen jullie warmte,
    we wensen jullie kracht,
    we wensen jullie moed.
    We denken in deze moeilijke dagen van herinnering aan jullie.
    Groetjes en liefs Henk, Geke, Thomas en Marleen Euving

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Miriam, ik zing morgen samen met jou.. en zal ook samen met jou aan rijk denken..
    jeeh alweer een jaar.. of moet ik zeggen nog maar een jaar..
    lieve allemaal heel veel sterkte, voor morgen en voor de rest van deze moeilijke tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk aan jullie in deze moeilijke tijd!

    Liefs Domini

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi lieverd,

    Wij denken aan jullie in deze tijd van het jaar, en ik steek sávonds een kaarsje aan,kijk dan naar buiten, omhoog en zie hem stralen. XXX

    BeantwoordenVerwijderen