zondag 11 januari 2015

Gewoon bijzonder, bijzonder gewoon...

Ken je mijn tranen die ontstaan tijdens het strijken
omdat ik zomaar tijdens dit klusje in het verleden ben gaan kijken
Daar zit je heerlijk bij mij op de bank
en haal ik speciaal voor jou een zakje muntdrop van de plank
Je schoenen staan keurig voor de deur
en jouw handen hebben die vertrouwde witte kleur
Ook je haren zijn hier en daar wit
omdat er weer een harde dag werken op zit
fijn even bijpraten over de afgelopen dag
omdat ik je gewoon gisteren ook nog zag
gewoon na een dag werken even bij ons langs gegaan
en daar is hij weer, de stille traan
gewoon is opeens zo bijzonder....
gelukkig zijn is een prachtig wonder!
je weet nooit hoe lang dit jou wordt gegeven....
dus pluk de dag en geniet van het leven!

XN!

1 opmerking:

  1. Mooi verwoord weer.
    Helaas of misschien "gelukkig" kan ik je meedelen dat deze momenten altijd deel zullen uitmaken van de rest van je leven... hoe lang het ook geleden is, deze gedachten komen en gaan.. er komt een tijd dat je ook dit zult koesteren ook al lijkt dat nu nog zo ver weg. Zelfs na 26 jaar denk ik zomaar ineens met een traan of vaker nog ook met een lach aan mijn vader en na 8 jaar aan mijn mam.. sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen